english version  
 
 
 


Wiemy, że dzięki naszej wiedzy, popartej wieloletnią praktyką, znajomości rynku mediów oraz bliskim kontaktom z przedstawicielami prasy możemy pomóc naszym klientom w prezentowaniu ich osiągnięć, opinii i tworzeniu wokół nich pozytywnego klimatu. Dbamy o to, by ci, którzy powierzają nam swój wizerunek cieszyli się zaufaniem i zrozumieniem otoczenia i pracowników.

Jesteśmy przekonani, że działając z zewnątrz, poza strukturami firmy, możemy spojrzeć na wiele spraw z innej perspektywy i tym samym pomóc w rozwiązywaniu problemów często niewidocznych podczas codziennej działalności organizacji.




 


jesli chcecie Panstwo otrzymywac nasz newsletter z case studies,
prosimy o zarejestrowanie się:
 Imię:
 Nazwisko:
 Firma:
 Telefon:
 E-mail:

Po wpisaniu danych prosimy poczekać na ekran potwierdzający ich wysłanie.


- case study 1/03: jajka Columbus

- case study 2/03: Wzmocnić wizerunek sieci Amadeus (przed i po 11. września 2001)

- case study 3/03: Plysu Containers zdobywa nowe rynki

- case study 4/03: Folia elastyczna powoduje raka (Crisis PR)

- case study 5/03: 
PCL (High Tech PR)


- case study 6/03: NVISS

- case study 7/03: Little Chef

created by iobotic 2002